måndag 13 februari 2012

Dags att fira!

I och med det här inlägget kommer jag att ha över 25000 klick på den här bloggen.
Det borde firas med någon form av kalas, kan man ju tycka.

Jag har en del att vara glad över, anser jag. Har lyckats tussa ihop det med min barndomskärlek. En tjej som trots att jag känt henne i snart trettio år fortfarande kan förvåna mig och överraska mig. Big up!

RABALDER har bytt upp sig gällande replokal också. Nu för tiden hänger vi hatten på Norrtull. Här är lite bilder från nya repan...


Med lite trix och fix kommer vi att få riktigt snyggt och mysigt där.

Om ungefär två veckor är det sportlov och jag tänkte försöka vara en bra farsa och ta med barnen till t.ex. Flottsbro för att åka lite skidor eller snowboard.

Nåja, njut av veckan som kommer... jag tycker om att ni pallar titta in här.
Ska skärpa ihop mig och börja skriva lite mer frekvent, nån dag.

kram!

1 kommentar:

Casselbrant sa...

Jag står för några hundra av de där klicken så jag passar på att fira jag också. Grattis till kärleken! Sånt är viktigt!

Lycka till med nya repan...rock on!