tisdag 6 januari 2009

plugg istället för spackel...?

ja, tydligen...
jag tänkte att man kunde limma fast en liten träbit på liksom insidan av en bas för att täppa igen ett gammalt hål där en switch har suttit. Sedan tänkte jag att man skulle spackla igen och slipa fint innan man lackar igen. Busenkelt...sa Bull.

Fick tips på pratabas.se att det var helt fel väg att gå, man ska ju såklart hitta en träplugg, lagom stor och fylla igen hålet med?! Lim och slip tills Satan kommer och avlöser innan lacken åker på.
Naturligtvis lackar jag hela härligheten svart...Hade varit cool med grön och vit, men vitt på en bas...njae..vet inte...

Gigfri i några dagar nu, eftersom Stiff drar till London på minisemester... skönt, det var länge sen jag var ledig en hel helg. Nu är det bara lite bolaget som kräver min uppmärksamhet. Fast det är lugna puckar där också såhär efter helgerna.

Bajen-abstinensen har börjat...det är försäsongspremiär på onsdag. Jag har varit lite för lat för att kolla in årets spelschema, men ska göra det nu direkt!

tjenare...

Inga kommentarer: