onsdag 21 januari 2009

veckoplanering....

Ok...Onsdag förmiddag och jag går igenom planeringen för veckan.

Måndag...jobb...klart!

Tisdag...jobb...klart!

Onsdag...ledig från bolaget och ska ta källaren, hallen, tvättstugan, släpkärran, tvätten, vika in ren tvätt, disken, ungarnas kläder i hallen... jäklar, det får bli en kopp kaffe istället!


Torsdag...ledig från jobbet...borde ta tag i något av det som jag inte tänker göra idag!

Fredag...ledig från jobbet på bolaget och ska nog försöka lägga lite sång på en låt som jag håller på med...synd bara att förkylningsjävlen håller på med min hals!

Lördag...jobb på bolaget...gräsänkling på kvällen eftersom Marie drar med "tjejerna" på kryssning. Jag har handlat några öl att njuta av när grabbarna har somnat, Maya och Felicia skulle visst sova hos Mormor....perfekt!


Det påminner mig om att jag måste skriva en önskelista till Marie som hon kan ha med sig in i taxfree... det finns ju singlemalt där som inte vi har på bolaget!


Förresten kollade jag in Felicias planering härom dan...hon skulle ha matteprov (multiplikationstabeller) igår och hade inte tagit hem så jag kunde hjälpa henne! Klantigt!!!


Jag måste ringa och boka in RABALDER på Gretas också...det får bli under dan!


Tjenare!

Inga kommentarer: