torsdag 1 juli 2010

Gigfri...?

RABALDER har för första gången sen jag klev in valt att ha semester i juli. P'fekt! Då kan man ju koncentrera sig på att göra sånt där som alla andra gör.
Jag har en liten lista med arbete både inne och ute på huset.
Dessutom har jag en liten lista på saker jag både vill och måste göra.
Fick ett email från rektorn igår, han skrev såhär
"jobbet är ditt. ses i augusti"

Man kan ju tycka att en skolledare ska använda sig av stora bokstäver i början av meningar och så, men jag blev så glad av beskedet att jag inte tänker tjafsa om det.
Nu ska jag försöka repa in lite låtar för jag ska spela på Leidings bröllop!
Bilden är från hans svensexa. Höjdrädd som är han är fick han en tur med den där lilla hissen på utsidan av GLOBEN.

Låtvalet han och hans blivande hustru har gjort är bra och intressant.
Inmarsch: WASP - Hold on to my heart
Psalm 1 : Jonas Gardell - Aldrig ska jag sluta älska dig
Psalm 2 : Peter leMarc - Sättet
Utmarsch: Kenta - Just idag är jag stark

Tjabah!

2 kommentarer:

Hasse sa...

Versaler verkar vara på väg att bli ett minne blott. Jag märker själv hur jag slarvar allt mer med det där, särskilt på fejan.

Apropå det, jag skapade en ny blogg igår. Det står väl inte på förrän jag lägger ned den också, men eftersom du är en av ytterst få som verkar läsa så kan du ju få adressen:
http://oforskamdheter.blogspot.com/

Melissa sa...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/superettan/hammarby/article7402197.ab

Väldigt fint gjort av Petter! Grattis till vinsten! =)