torsdag 1 september 2011

Facebookstatus igen...

Doug Pinnick!
‎...
Hey!! I'm gonna call up work and say I'm dead!
-That's a wrong move
Turn on the T.V. and forget
-But that's a wrong move
Call up the cops'n'confess
-No that's a wrong move
'Coz I'm out on the wrong side of the bed
-Hey, that's a wrong move
 
Fanihelvete... Sätt ut publiken på plan istället.... DÄR visas det hjärta och passion. Vi suger på plan men är fan kung på läktaren. Den sången trots det underläget. Unikt!
Det är så dåligt att JAG skäms... Fast det är andra som borde...
‎...
Maya: Får jag gå ut nu?
Jag: Näe, du är ju sjuk i magen.
Maya: Det är jag ju inte alls.
Jag: Men du har ju kräkts hela natten, och hela morgonen i soffan.
Maya: Du kan va kräks...
‎....is the official kung av magsjuka... Maya och Robin Olsson står för underhållningen
‎...
The light to replace the day
Is ten shades of gray
A kiss removes the skin
Shows you where you've been
Under the ultra-violet ray
A rule every fool obeys
Hold up your name in fire
- Before it rains...
 
Såg alldeles nyss en hök. En liten rackare. Coolt!
Futterwacken....
‎...
You must be sure that the girl is pure
for the Funky Cold Medina
Glömde ju att tjacka ägg!!! Vilket jäkla ägg man är....
Silly Putty... Så är det bara
Laddar för en gubbjävlaträff...
säger Fender, föfan...
‎...
roller i ett dubbelspel, vem har rätt och vem har fel
svårt att skilja sött från surt, ingenting är som förut
vem är fan och vem är gud, hela tiden nya bud
och ingenting är längre som förut...
det blev visst en white russian på ballen också... hur kan man vara arg då?
Tror fanimig att jag pangar till Anchor ikväll och gluttar på Heavy Duty... Skaru med?
Sätter mig på ballen en stund och skriver skitarg text...

Inga kommentarer: