torsdag 18 juni 2009

näsblod...?

Vaknade alldeles för tididgt i morse av näsblod?! Jag har inte haft näsblod på tjugo år...grabben blöder då och då och skolsyster hävdar att det är järnbrist i kombination med sömnbrist. Dags att slicka i sig en gjutjärnspanna då? Eftersom jag spelar på Engelen den här veckan så blir det sena nätter, vilket ger en önskan om inte så tidiga mornar, fast tydligen lyssnade inte min egen chuck på det!

Engelen ja...Det är ju sån där VOLVO OCEAN RACE och många kommer in på anrika Engelen med sina sponsorjackor och pratar på språk man bara ser på TV annars. Jag tycker det är roligt att presentera låtarna och bandet på engelska...det ger en känsla av star-appeal! Nere i källaren, på STRIX lirar Blue Comets, med Bingo bakom trummorna, synd att jag inte hann gå ner och kolla igår, får försöka ta mig ner ikväll istället.
Det var en tjej som flashade tuttarna för mig igår. Tre-fyra gånger dessutom. Alltså, man är ju inte mer än kille och jag uppmanar till sånt! Mer tuttar till bandet!!! Jag tror att det var samma tjej som flashade en gång när vi spelade på Big Ben för några år sen...


Fick ett SMS från Basse på 4SOUND...mina pickuper har äntligen kommit! Nu väntar jag bara på gaget från Katrineholm så ska jag plocka ut dom och montera...sen jävlar!

Hoppas NI har varit inne på nya rabalder-hemsan...den har blivit snygg och bra.

www.rabaldermusik.se

Ses på Engelen ikväll...bland SONYERICSSONjackor, tuttar, ölglas och coverbandsmusiker.

tjena!

Inga kommentarer: