torsdag 24 juni 2010

Dagen före midsommar...

ser ut att bli en bra dag.

Har fixat fyra block med isbitar, köpt några lådor öl, fyllt på bassängen jag fick av Stiff. Räknar med att vattnet har sisådär 22 grader ikväll när jag kommer hem från LAGRET.
Vad jag tjackade för bira?
En låda Starobrno och en låda Maredsous 6 Blonde.Dessutom råkade jag köpa en flarra gin. En Nils Oskar Tärnö... Har inte smakat den än, men hoppas och utgår liksom att det blir gott. Ska väl bjuda Marie och svärmorsan på drink i morgon kan man tänka.

Jag gjorde i ordning några sköna spellistor på Spotify också.
En för varje tillfälle, kan man säga. Jag har inte gjort någon med klassiskt ännu, men det kommer när jag blir inspirerad.
Nåja, nu... kaffe och lite Arto Paasilinna.

Glad midsommar!
//Mr T

Inga kommentarer: