tisdag 22 juni 2010

Jag som inte skulle...

Spela på TB's igen? NU har jag gjort det och det var riktigt bra. Jag har inte ens varit inne på TB's alls sen en väntöl före jul när jag väntade på tåget på väg till ett julbord.
Sen var det i onsdags efter skolavslutningen. Det är tradition att alla lärare möts och har avslutningskonferens på TB's efter lunchen sista dan. Kul! Det var nog 27 kollegor där som mest.

Det slog mig att den omtalade ombyggnationen har varit en bra idé. Snygg bar, snygga möbler och trevlig personal. Helt ok mat med riktigt bra priser. Ölhyllan är lite sisådär tyvärr. Det häftigaste de har är Starobrno... Lika illa är det på whiskysidan. Har för mig att det är Hghland Park 12yo som är den "bästa".

Giget gick bra och det har jag skrivit om här.

Nu....klippa gräset och sen baka rabarberpaj.

Hallenius for president! FORZA!

Inga kommentarer: