lördag 7 augusti 2010

Hagaparken...Vasaparken

Jag tog med mig Felicia, Robin och Maya in till stan igår för att hänga i parkerna uppe i norr. Min gamla elev Felicia har en son i samma ålder som Maya så det kunde ju vara kul att träffas lite och låta barnen leka med varandra. De fann varandra direkt, och mina barn tyckte att Felicia var så snäll. Jag tycker ju jag också...

Min Felicia föreslog t.o.m att elev-Felicia skulle hänga med hem till Tumba, fast vi tyckte nog att det var bäst att alla åkte hem till sitt.
Vasaparken är för övrigt en grym plats för alla som har små barn. Värsta lekarrangemanget med kanor, gungor och klättergrejor. Kul!

Idag är det lördag och jag ska spela med RABALDER på ett bröllop i Grödinge. Synd att det är samma dag som Hydet-festen. Hade varit kul att gå på den också.

Bajen då? Ja, finansiärerna som betalar vår lilla förening öppnade pluskan och tänkte låta ett annat företag som de lyckades hålla lite hemligt. Sen vet jag inte vad som hände, men dealen blåstes av direkt. Kanske såg det andra företaget AIK-loggan på plånboken hos AEG.

äh... avgå, allihopa!
På måndag drar i alla fall BAJEN ner till Peking för tre poäng.
Alltid nåt!

Inga kommentarer: