fredag 13 augusti 2010

the scene of the crime

Jahapp... då var man tillbaka på brottsplatsen. Där jag slutade för ganska exakt två månader sen har jag nu börjat igen. Det är några nya grejer som hänt sen jag var här sist. Vi har fått en studierektor som tycker att musik är ett av de viktigaste ämnen i skolan, hon tycker dessutom att "min" sal är riktigt fin, och välskött.

Jag inbillar mig att hon även tycker att jag är en kul prick... hon valde att luncha med mig idag t.ex.
Här är hennes ord:

Du behöver ju MINST tjugofem synthar, två digitala trumset och en smartboard.

Idag är det visst fredagen den trettonde, men jag har ju å andra sidan en känsla av att jag kommer att vinna något rätt snart... Vi får se hur saker och ting blir.

Kort sagt kan jag konstatera att musikhuset Lagret är i behov av lite TLC efter lovet, min musiksal kommer att få jobba hårt. RABALDER har massor av spelningar inbokade. Just nu lyssnar jag på Erykah Badu... Annie don't wear no panties

chill!

2 kommentarer:

Casselbrant sa...

Back in business!

Kör så det ryker - MUSIK ÅT ALLA!

Casselbrant sa...

Back in business - kör så det ryker..

MUSIK ÅT ALLA!