tisdag 10 april 2012

BAJEN!

Premiären är avklarad och vi vann med 1-0 (Bojan). Motståndet stod håbekå för. De gjorde inget bra jobb och matchen var rätt så ful. Domaren kändes köpt. Lite som att han ville befästa sin roll på plan mer än döma rättvist. Men vafan, vi vann och det är det viktiga.

Fast det är en annan sak som hände på Söderstadion som stor, retar  och irriterar mig. Tydligen har det skett en våldtäkt under match. Tydligen har en 19-årig tjej tvingats in på en toalett under läktaren under match. Det är många som uttrycker sitt hat och förakt mot den här sortens lägre stående varelser. Jag är en av dem som föraktar mest. Som avskyr mest.
Såhär skriver en BAJENbroder.

Till dig som gjorde det:
Du är en skam. Ett svin. Du har förstört hennes liv, för alltid. Du har förstört minnet av premiärseger för nästan tolvtusen riktiga supportrar. Du är kanske sjuk... kanske inser du inte rätt och fel. Hur som helst har du inte på Söderstadion att göra om du inte kan hålla dina smutsiga fingrar ifrån BAJENBRUDAR!

Du är en skam.
En skam för alla män. Det är ungefär tusen år sen män var tvungna att "ta" en kvinna. Vi har utvecklats och vi uppskattar att kvinnor vill ha oss också. Såhär, tusen år senare är vi stolta över att uppskatta och hedra kvinnor. Vi män njuter av kvinnor, vi misshandlar inte. Vi skadar inte och vi förstör inte.

Du är en skam.
En skam för alla HAMMARBYARE. Det har sen länge varit helt utsålt inför den här matchen och du, ditt äckliga svin, har alltså en biljett som någon som uppskattar BAJEN och kvinnor kunnat ha istället. Vi andra i grönvita färger blir mer eller mindre stämplade för dina smutsiga gärningar på toaletten. Det ger folk som inte förstår fotboll mer vatten på sin kvarn. Du har sänkt den grönvita flaggan ner på en nivå långt under BAJENS lägsta.

Du är en skam.
En skam för alla pappor. Jag har verkligen försökt att visa mina barn allt om jämlikhet, om att inte ta det som inte tillhör dem. Jag har lärt ut och fostrat att det är fel att skada och vara dum med flit. Ditt äckliga beteende gör att mina egna barn tvekar inför vuxenlivet. Jag avskyr ditt beteende.

Fy Fan!

Här är kingens klipp...

Inga kommentarer: