söndag 12 januari 2014

Från det ena till det andra...

Mår inget vidare just nu. Det är lite för mycket skit i Tarzans liv....

Och på grund av omständigheter så kan jag egentligen inte berätta så mycket mer än att det kommer bli ändringar. Stora ändringar. Många ändringar.

Bjuggar på några av låtarna jag skrivit ihop under hösten och vintern.
Man får gärna lyssna och gilla. Man får tillochmed kommentera.

At the end
Pianomelodin var det som kom först. Kompet följde på i rask följd. Det percussiva kändes rätt, kaxigt utan att bli för hiphop eller "gangsta"

A Happy Man
En låt jag skriv för flera år sen, men mixade om en smula. Jag kommer nog att göra om den några gånger till innan jag blir helt nöjd, men det känns som om jag närmar mig. En sommarkänsla.

That guy
Den här låten skrev jag till Lotta. Eller...texten skrev jag till henne för rätt så länge sen, och musiken kom långt senare. Intressant med tre solon i rad. Det förekommer ju annars bara i jazz och sånt.


Kram...

Inga kommentarer: