onsdag 17 december 2008

ingen vit jul...

...i år heller, verkar det som?!

Jag är nog en av de som letar mer efter snödroppar och tussilago än snöflingor och julstjärnor men för barnens skull skulle det ju vara lite mysigt med snö. Får jag bara kaffe, glögg och knäck så är jag nöjd.

Marie berättade att hon inte gillar att jag ska iväg och giga på julafton, men jag vet inte....det är ju bara en vanlig dag. Återigen...ungarna...ja visst, men dom är ju ändå så trötta vid sjutiden på kvällen av all julmat och alla julklappar!

Men visst är det lite surt att dra ifrån familjen på julafton....det kan jag också tycka!


På bolaget är det som vanligt...jäktigt och stressigt inför julen. Vi har ju dessutom så några dagar på oss i mellandagarna att rodda fram inför nyår så det kommer att bli ännu värre!

Jag såg på schemat att jag fått ledigt från fyra på tisdag så jag hinner in till Engelen...dessutom får jag vara ledig på nyår så jag kan vara med familjen en stund innan RABALDER drar på gig utanför Gnesta på en kursgård där det tydligen brukar vara fest.


jag var rätt så mycket i Gnesta när jag gick på gymnasiet, men har aldrig hört talas om party ute på Södertuna?!


Önskelista:

säsongskort på BAJEN

Lagavulin "destillers edition"

XBOX360 elite + GTA 4

EBS sponsring på strängar

lite lugn och ro


undrar just om någon läser det här överhuvudtaget???

nåja...GOD JUL om jag inet skriver igen innan onsdag...

1 kommentar:

Maria sa...

Jadå, det finns de som läser.
God Jul!