lördag 29 november 2008

I snart nio år...

har man varit farsa...någons pappa!


Felicia fyller nio år i morgon och jag har verkligen inte hunnit handla något till henne ännu...känns väl sisådär.


Här är hon med Maya...då bara några dagar gammal...värsta prinsessorna. Det kommer att bli dyrt för mig om några år, det känner jag redan.

RABALDER har spelat på polishuset i Flempan....det var andra gången vi spelade där och jag fick till en ball version på bassolo i Sheriffen. KOm på den brillianta idén att jag skulle "scatta" mitt i allting. Jag tror att det var uppskattat, fick några applåder i alla fall.

På bolaget har vi börjat sälja julöl och glögg, jag tror att jag har svarat trettio gånger idag på var glöggen står någonstans. Jag tycker att jag är duktig på mitt jobb, fast har fått höra (bakvägen) att mig ska man inte fråga om något, för jag kan inget. Det kan jag ta....stoltare än så är jag. Däremot fick jag skäll för att jag inte frontar ordentligt, när jag anser att jag är den som frontar bäst i hela jäkla butiken. Då blir Tarzan en tjuris och har inte frontat en enda jäkla flaska på några dagar, mest fär att se hur illa det kan bli innan de inser problemet. Jag städar inte ens längre bland bärsen för att jag fick gliringar om att jag bara hängde vid ölhyllorna. Det ser förjävligt ut i hela butiken nu för tiden, men jag tänker inte göra något.

Ikväll ska jag iväg och spela på ett bröllop, jag gillar inte att spela på bröllopsfester, det brukatr alltid vara så stelt och tillknäppt. Fast det var nära (Bromma) så det är inte bara elände med kvällens gig.

just nu lyssnar jag på Victor Wooten...vad lyssnar du på?

...tja ba

Inga kommentarer: