torsdag 12 mars 2009

det är nära nu...

liksom våren, menar jag...
fast det blir väl som vanligt. Sol i två dagar och så vaknar man upp och ser två dm snö utanför fönstret. Härom dagen kollade jag ut genom köksfönstret och såg tre gula krokus! Jag blev så glad att jag öppnade en Oppigårds Spring Ale och skålade med mina små växter utanför fönstret. För visst är det så att vårsolen gör något visst med oss nordbor?!
Det blir lite lättare att leva, och det kvillrar till lite i skrinet...

Jag har lagt basbygget lite på hyllan medan min hall görs iordning. Värsta feta projektet att slå upp en vägg här, slå igen en vägg där...öppna upp för dörr på ena sidan och snickra igen väggen på andra sidan...men det blir nog bra. Dessutom kom vi på den brillianta idéen att klä in väggarna på muggen med pärlspont. Vilket jäkla skitjobb!!!

Det är svårare än man tror att få boka in RABALDER på Gretas, det värsta är att jag får varken ja, eller nej från krögaren...det är så oerhört frustrerande, och hade det inte varit för pengarna och att det ser bra ut på CV't så hade jag skitit i det för länge sen... synd bara att krögaren inte bryr sig om det, han kan boka in vilket band som helst, när som helst...
Tur då att vi spelar på Engelen www.engelen.se nästa vecka!

BAJEN......det är nära nu...
Kollade på vår egen Sebastian Eguren och hans Villareal i UEFA...vilken sanslös talang, måste jag säga...skulle inte göra ont om han ville komma tillbaka till Hammarby!

näe, nu har jag inte tid att skriva mer, pärlsponten spikar inte upp sig själv!

tjenare...

Inga kommentarer: