lördag 14 mars 2009

melodifestivalsjävel...

...som gör att en annan inte kan spela GTA ikväll. Nåja, en polare var med och spelade på den där Emilias låt, han hade visst varit med och skrivit också, vilket jag itne visste om... Figge!


Skön jävel det där...fick lite skäll av honom för att jag inte varit på Zinken iår.





Idag berättade chefen att han tänker sluta nån gång i sommar. Va fan???


Precis när jag tänkte berätta för honom att jag tycker att han är en av de bästa chefer jag haft, sålänge det inte blir konflikt för då håller han lägre profil än vanligt...





Illegal nedladdning...nån som håller på med det?


Det är ju förbjudet! Hur gick det förresten i den där Pirate Bay-rättegången? Jag anser att de inte kan fällas! Det är ju inte dom som laddar upp, eller ner musik och filmer. De sprider ju inte ens filerna. Det skulle vara som att fälla vägverket för att en bil kör för fort.


Eller ännu värre...att fälla ett bryggeri för att tjejen man fick med sig hem från krogen inte var så snygg som hon verkade när man var "under the influence"





ja, ni hajjar?!





just nu dricker jag kaffe


just nu lyssnar jag på Roffe Wikström "reser runt"








ajö

Inga kommentarer: