lördag 10 april 2010

nya tröjorna 2010

BAJEN har fått nya tröjor. På bilden är det Filip som visar upp matchtröjan, hemmastället för 2010. Huvudsponsor i år är alltså PEPSI. Det funkar för mig som gärna dricker Pepsi. Det funkar för det är ju vad som serveras under läktaren på Söderstadion. Men är tröjan snygg? Njae...Kragen är inte tillräckligt tight, ärmarna kunde vara tightare också. Kanske t.o.m långärmat?! Vi hade ju KAPPA och på den tiden hade vi lätt Skandinaviens läckraste tröjor. Men jag gillar att vi inte har reklam överallt. Jag gillar att det är rätt grön färg.

Annars då?
Jag har byggt en vägg, mot bättre vetande... Jag delade av ett stort rum och lyckades göra två mindre rum till Felicia och Robin. Det blev bättre än jag vågade hoppas, men nu måste jag köpa ny nätverkskabel. Dessutom gick allting på bara 1077:-

Annars då?
Jag och Marie är bjuda på fest ikväll på Mariatorget. Kul!

Annars då?
Morsan kom ner från Norrland igår kväll. Ställde en hel jäkla buss utanför dörren och det var nog tur att det var 22.30 för annars hade väl grannarna fått raptus?!

Annars då?
http://www.youtube.com/watch?v=h7zFW2_0fys

1 kommentar:

Casselbrant sa...

Sanslöst effektiv kille....