torsdag 6 oktober 2011

jäklar! Snart tjugotusen...

Snart är ni tjugotusen besökare?!
När jag kollade in för en minut sen stod det på 19090... kommer att ha tjugotusen innan månadsskiftet.

Ändå är ju det jag skriver inte särskilt intressant. Det är ju bara en massa gnäll och tjat om "stackars" mig. Jag lovar att skärpa mig och skriva något roligt. Jag tänker på vad broder Hasse Dahlgren sa en gång. Han slutade skriva för att han tyckte att han bara upprepade sig och tjatade om samma saker.
Jag tycker inte han gjorde det och saknar verkligen hans kåserier och blogginlägg.
när jag blir stor ska jag försöka skriva som honom.

Han är en bra snubbe.... fast han håller på packet.

2 kommentarer:

Hasse sa...

Åh...mitt namn är etiketterat! Man ska aldrig säga aldrig men bloggande känns väldigt avlägset just nu. Jag har alltid haft svårt att lägga tid och energi på vad som känns som ett steg tillbaka i livet. Däremot skulle jag väldigt gärna vilja lära mig att skriva musiktexter. Just nu finns det en (nästan) färdig låt som skriker efter en text och hur mycket idéer som helst till nya låtar i huvudet...men...inte en stavelse kommer ur mig i textform. Frustration, sa Bull!

Tarzan08 sa...

och nu är det bara sju läsare ifrån! Ska fanimig fira lite imorgon!