fredag 5 september 2008

jäkla förkylning...

...som aldrig verkar vilja ge sig. Nu har jag brottats med den här snuvan i en vecka och det är väl dags för den att ge upp någon gång.
RABALDER skulle gigga på något ettårsfirande på en krog i Huddinge i morgon, men det blev avbokat för att någon hade sagt till någon annan att det fanns ett annat band som kunde köra något annat. Nåja, då får jag vara hemma och tampas med snorpapper och dunkande pannben.
Marie ska ha kräftskiva här i morgon och jag hoppas att jag är bjuden. Hehehe...va fan...det är ju upp till mig och jag vill käka kräftor eller inte.

Jäkla otur att man inte har smaklökarna med sig helt och hållet eftersom vi har fått in oktoberbärsen på jobbet. Jag var liksom tvungen att handla några igår, och det blir nog några till på lördag när jag jobbar igen.

Jäkla otur att BAJEN sålde undan Petter Andersson. Han gick för åtta och en halv miljon vilket kanske låter som mycket pengar, men kom ihåg att det är en av allsvenskans vassaste mittfältare som brode ha en dubbelt så stor prislapp. Men man hoppas ju såklart på att det finns en skön klausul i kontraktet som säger att han generear pengar till BAJEN ändå, fast han lirar i Groeningen (Holland)

Jäkla otur att det har regnat så mycket som det gjort eftersom min tomt numera ser ut som en slarvig sommaräng. Någon borde gå ut och klippa gräset... jäkla otur att man är så förkyld!

Jäkla tur att polaren Janne Sak kom in på bolaget igår och berömde mig för min insats på REUNION, han tyckte att jag var mycket mycket bättre än den andra filuren som snackade på andra scenen. det var riktigt roligt att höra!

Jäkla tur att jag fick låna GTA "san andreas" av Stephan, kanske det häftigaste spelet som gjorts. Nu måste jag bara tjacka en XBOX 360 så jag kan handla det senaste GTA. Jäkla otur!

Jäkla otur att jag inte pallar skriva mer just nu, för jag vill gå och fika...kaffet är fortfarande färskt...jäkla tur!

förresten, jag nämner inte ens bortamatchen mot Helsingborg för där hade vi en jäkla otur!

tjenare

1 kommentar:

Laban Lurifax sa...

Jäkla tur att Tranzan är strängbändare i Rabalder :)
Laban Lurifax