onsdag 15 oktober 2008

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Det har nu gått tre dagar, nio timmar och femtiosju minuter sen jag fimpade sist. Illa dold stolthet, jag vet fast någonstans hade jag önskat att det skulle vara lättare att tänka på annat. Eller var det så jäkla djupt rotat i mig, det där med cigaretter att nära på allting i mitt lilla taggiga huvud förknippas med tobaksrökning nu för tiden.
Man lyssnar på mp3 på väg till jobbet. D-A-D....första plattan har naturligtvis en låt som heter Marlboro Man. Bäst att byta låt! Knappar in det härliga gamla bandet MORDRED... hör här
"I light another cigarette, swallow the poison glossy eyed"
"dressed in fire empty words, came as no surprise"
suck... Primus då? lika illa där...Zappa...jajjemänsan, ZZTOP...självklart!
Bara för att man inte puffar måste man kanske sluta lyssna på musik nu för tiden också för att inte bli påmind om tobakens härliga förtrollade värld.

Vi har fått ett nytt kassasystem på jobbet. De jag har pratat med som har bytt föere vår butik tycker att det är kanon, men jag vet inte...det känns lite krångligt och omständigt med alla nya funktioner som jag inte tror att jag kommer att använda ändå. Lite för pimp, liksom....

Det blir inte alltid som man tänkt sig... jag tänkte inte gå på derbyt nu på måndag, men efter att ha kollat in lite sköna youtubeklipp med BAJENklacken så tror jag att jag måste gå i alla fall.
Stefan L hade visst en plåt över till mig.

Nu ska jag pussa Fisen och grabbarna g'natt...

Tjenare

Inga kommentarer: