söndag 12 oktober 2008

tydligen...

...finns det någon här och där som faktiskt läser det här!

Min syrra kom in på jobbet härom dan och näa på krävde att jag ska bli bättre på att skriva, så det kanske är dags att skärpa ihop sig lite. Helgen har gått, helt utan gig vilket ju är ganska ovanligt nu för tiden. Söndag förmiddag... tänkte jag skulle ta med familjen på promenad i höstsolen, eftersom jag själv knappt varit utomhus på hela veckan. Ungarna är ju ute hela dagarna och Marie verkar inte sakna utomhus så värst mycket.

Jag gjorde ett litet förslag till RABALDER-affisch och mailade till de andra i bandet men har inte hört något...undrar om det är bra nyheter?
själv tycker jag nog att den är ganska cool. Liksom inte för prålig och utstuderad, utan mer som RABALDER själva är, lite slarviga och oslipade, men sköna!
Igår firade butiken ett år som självplockarbutik. Det hade chefen inte tänkt på ett enda dugg... Däremot fick vi i uppdrag att komma på något kul som vi kan göra med alla i personalen nån kväll.
Jag skulle vilja gå på Fashing eller så....men tanterna på jobbet gillar inte det. Får dom välja blir det väl nån jäkla ålandskryssning eller skit som jag inte tänker hänga med på. Grinolle, that's me!
Näe...Dags att svinga in i en dusch och fundera på att sluta röka...
Jag tänkte att duschen är ett bra ställe att sluta röka på...om ni fattar!?
Tjenare

Inga kommentarer: