söndag 23 november 2008

så var man klar....

på Engelen för den här gången. Det är med blandade känslor måste jag säga. Skönt att slippa dra iväg hemifrån när man är förkyld och trött, skönt att slippa vara i krogmiljö sex dagar i veckan. Skönt att inte behöva snacka med packade tanter över 45 varenda dag. På den där scenen på Engelen är det trångt och sjujäkla varmt.
Fast å andra sidan är det så jäkla roligt att lira på Engelen så jag skulle nästan vilja stå där en vecka till.
Vi kommer att spela där igen över julen, om det är någon som har lust att glutta in.


Jag lyckades lokalisera missljudet i min AMPEG också, det var helt enkelt dimpacket i ljuset som orsakade brummet....full patte på ljuset och Fendern lät så fint igen...




Vi hade dop med Maya igår, uppe vid Grödinge Kyrka med någon gotländsk präst som var ganska bra, tror jag. Hon tonadce ner det där jesus-snacket lite och bredde på med etik, moral och sunt förnuft istället. Skönt för mig som inte är speciellt intresserad av den kristna religionen.
Morsan kom ner med hennes kille och det är ju alltid kul att träffa henne, särskilt eftersom det blir bara nån gång om året. I år har det blivit två gånger!

Idag har jag lyssnat in mig på Lili och Sussie. Vi ska spela med dom på Harrys i Eskilstuna i januari och det känns viktigt att det blir bra. Men i ärlighetens namn måste jag säga att de är roligare att se på än att lyssna på...


...fast det är ju bara min åsikt.


Dags att lira lite PS2 med Billy nu. Vi hörs!


....tjenare

Inga kommentarer: