måndag 9 november 2009

Ampeg...

Man kan vinna en sprillans ny AMPEG på deras officiella hemsida. Jag brukar inte delta i såna tävlingar mest för att jag är en tjuris som "vet" att jag ändå inte kommer vinna. Men så tänkte jag på den gången jag, Leiding, Blomman och några andra satt på Jägarn och drack öl. Blomman berättade om någon tävling på hans mobiltelefon där man visst kunde vinna plåtar till IRON MAIDEN om man bara skickade ett SMS som juryn gillar.
Jag snodde hans lur och började skriva. Någon månad senare fick jag ett tack av honom för han hade nämligen just vunnit två plåtar till en IRON MAIDEN konsert. Sådär ja.
Man kan ju sähär efteråt tycka att han kunde ha frågat om jag ville hänga med på konserten, men det var visst någon annan som fick. Nåja, det var inte det jag skulle berätta utan att jag nu faktiskt skickade in ett bidrag till AMPEG-tävlingen.
Reglerna är rätt enkla. Ta en bild på din AMPEG och skriv med högst 250 ord varför just du ska vinna. Jag skickade in den här...
Texten var något om att "my AMPEG is kickin'" och att mina barn nu har börjat snegla mot min AMPEG nu när dom också vill lära sig spela så farsan behöver en ny.Ett annat förslag var detta, tyvärr framgår det inte hur sliten stärkaren är, den är helt gaffa-tejpad på ena sidan och saknar fyra rattar. Men inbäddad i BAJEN-flaggan så blir den vacker ändå på något sätt.Sista bilden jag funderade på var den här. Maya ser ju sådär lagom galen ut.

Som vanligt kommer jag inte att vinna...men OM jag gör det så blir NI de första som får veta.

/Tarzan

Inga kommentarer: