måndag 18 oktober 2010

57 channels...del 2

Jag gissar att om man jobbar på företag som VIASAT så har man som uppgift att liksom googla sitt arbete. Fick en kommentar på förra inlägget av en kille som skrev något om "sjukt dåligt" och att jag kunde maila honom så skulle vi lösa det tillsammans.

Jag gillar vad han gjorde. Kanske ingår det i hans arbetsuppgifter, kanske är han bara en skön katt som vill sina kunders bästa... jag vet inte.

Jag tycker fortfarande att VIASAT kunde ha fått tummen ur ungefär en vecka tidigare... fast när jag ringde idag och härjade lite om räkningen jag (eller Marie eftersom jag ännu inte fått ta över kontraktet) fått... nu äntligen fått igång i alla fall några kanaler...

Jag ser det såhär, det är vit flagg och fredspipa. Kriget är inte vunnet, men jag tror jag vann slaget.

Inga kommentarer: