onsdag 20 oktober 2010

När folk lägger näsan i blöt...

...blir det ofta blött och kladdigt.
Jag har skrivit en och annan sanning här på bloggen och det har nog hänt att jag droppat några sanningar på FACEBOOK. Och här kommer grejen...

Det jag sagt och skrivit så här långt och även i framtiden ÄR sant.

Det finns de som läser både här och där, och tydligen läser in egna sanningar. Detta skapar tråkiga konflikter och problem för mig och Marie.
Det här handlar om att jag träffade en kompis sen tjugofem år, och tydligen har det börjat skvallras om att vi har varit emd varandra... på ett sätt som vi inte har varit.
Lite så där fjortis-gnälligt säger jag, skaffa ett eget liv istället för att rota i mitt. Tack.

Annars kan jag berätta att min dotter Felicia sökte till musikklass och kom in! Grattis, gumman.
Annars kan jag berätta att lägenheten jag tittade på är riktigt fin, fräsh och så... jag står som nummer två i kön och VET vem som är nummer ett. Hoppas att han tackar nej, för jag vill verkligen ha den!

Do you know what you are?
You are what you is
You is what you am
A cow don't make ham

1 kommentar:

Casselbrant sa...

Grattis till musikklassen för tjejen...