lördag 9 oktober 2010

Livet 2.0

Ja, kanske ska man uppdatera sig lite. Vettefan om ni fortfarande orkar läsa vad jag hasplar ur mig här på bloggen. OM ni gör det ska ni väl ha ett tack för att mitt liv intresserar er tillräckligt mycket för att ni kommer tillbaka. Tack!

Jag har köpt ett nytt öl, seven Giraffes, från Skottland. Ett ljust ale som är rysligt gott. Köp! Drick! Njut! En balanserad och mogen bäska som vägs upp av en trevlig humle. YAY!

Jag har också köpt Red Dead Redemption till mitt XBOX. Sjukt vacker och levande grafik. Lite som GTA IV, fast i cowboy-miljö. Lite av en pojkdröm att få vara en cowboy och få panga på skurkar och banditer. Man får ju också kasta lasso på vilda hästar och spela poker. Riktigt skönt spel!

Visst ja, jag råkade ju köpa en bas också... en P-RAY...

Just nu lyssnar jag på Sverige, plattan heter livet.com och tycker nog att ni ska lyssna på den!
Sverige – livet.com

Gigfri ikväll, kanske blir det Engelen med bästa Stiff, vem vet?

1 kommentar:

PA sa...

Det är roligt att kika in här ibland. Du skriver bra. På ett lättsamt och underhållande sätt! :)