söndag 5 december 2010

Det kallas statistik...

Det där som visar mig hur många ni är som läser, och vad det är ni läst.
Lite intressant att se vad ni söker på för att liksom hamna på just mina sidor och mina funderingar på livet som det är just nu.

Jag skrev tidigare om olika sökord ni använt för att hamna här. Då toppades listan av köksluckor och nakna bröst. Kanske är det för att jag är av han-kön som jag tycker att tuttar är ballare än köksluckor... visst, båda är viktiga... de SKA sitta på plats och helst inte hänga snett. Och man kan ju låta piffa till både tuttar och luckor efter eget tycke och smak.

SÅ...jag ställer mig frågan igen. Vem är DU? Du som läser och inte kommenterar? Vad har jag att säga dig som gör att du kommer tillbaka? För det gör du. Det vet jag. Jag frågar mig också ibland om det finns någon jag INTE vill ska läsa min blogg. Vill jag att chefen ska veta precis allt jag skriver. Ja, än så länge har jag ju bara klampat i ett klaver, vad jag vet. Den gången var det min egna oro för en polare som slog lite snett. Det blev missförstånd och surt... Jag har lärt min läxa där i alla fall. Kommer ICKE att skriva mer om jag är lite orolig för hur en kompis ändrar sitt sätt att vara. Särskilt inte om jag menar väl och bara får knas tillbaka.

Äh...nu blev det sådär jäkla djupt och svårt igen. Tillbaka till tuttar! haha...
I bandet pratar vi om kvinnobröst. Vi gillar kvinnobröst i RABALDER. Det roliga är att vi är ganska överens om vilken sorts kvinnobröst det ska vara.
De ska vara bara och lagom många. Sen är det inte så noga med resten.
Ingen av oss har silikonfetischer, att de ska vara stora eller små, bara de är två...

Så jag hyllar hyllor! ...och statistik. Man kan ju mäta bröst i statistik om man vill... jag klämmer hellre på dem i lugn och ro...hahahaha

5 kommentarer:

Mallan sa...

Intressant inlägg... Tur för mig att jag HAR fina bröst! :)
Kram på dig <3

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Haha, så det är det folk söker på?

Själv halkar jag in när du lagt upp nytt på fejjan:)

Kram Annica

Sonya Marmeladóva sa...

Jag tycker det är sådär lite småtrevligt att läsa i din blogg, som en sådan svensk tv-serie som handlar om folks vardag ungefär. Fast man känner sig lite som en spion alltså..

Bobby Moore sa...

Genom att vara intresserad av musik.
Spelar själv icoverband och är över 40, ja 45 med!

Sonya Marmeládova sa...

Men oh, Sonya Marmeládova menar jag ju..