lördag 25 december 2010

God Jul från trädkojan.

Julafton 2010 har kommit och gått. Jag firade jul hemma hos Marie och barnen i Salem. Rätt skönt.
Hela dagen var en enda lång lekstund med Robin och Billy. Jag hade ju köpt
CoD (BLACK OPS) till Billy... Så köpte jag en XBOX 360 KINECT till Robin.
Felicia fick en digitalkamera och Maya fick massor av grejor till sitt dockhus med Pippi-tema. Marie fick en systemkamera från Olympus. Alla nöjda, tror jag.

Maya innan de andra kom och hälsade på.

Jag själv fick ett par cigarrer (Romeo y Juliette) och en rejäl kokbok. Jag hade med mig lite vin, öl, glögg och snaps. Det låter kanske som vi hade fyllefest, men det var mycket städat och tillbakalutat. Nåt glas vin till maten, nån öl efteråt. Jag bjöd Inga-Lill på några irish coffee.



Maries morsa med en kaffedrink från undertecknad

Kvällen slutade med ett glas whiskey från Irland. Nämligen Jameson... Jag hann med att skratta lite åt Chevy Chase i "Ett päron till farsa firar jul" också.

Snart drar jag till Engelen för att spela med RABALDER! Juldagsparty, FTW!

GOD JUL, mina vänner!

//Tarzan

Inga kommentarer: