söndag 19 december 2010

Tack för senast

Jag har varit på dejt. Den blev inte helt och hållet som jag hade tänkt att den skulle bli men trevlig ändå, på något sätt.

Det var jag, Ola, Magnus och Samuel från PRATABAS som samlades och pratade bas. På det där forumet som jag tjatar om ibland hade jag kallat till denna sköna tillställning. Kul att träffa folk som uppskattar riktigt öl, riktiga instrument och riktigt sällskap. Vi skulle ha varit fler, men de som inte dök upp får liksom helt enkelt skylla sig själva.

Tack för senast!

Efter Stockholm och PRATABAS var jag bjuden på födelsedagskalas... tänkte att jag kunde ju svinga förbi och säga hej och grattis. En mycket mysig kväll på lokala dartklubben på VICTORY LAKERS. Grattis igen, Gittan!

Tack för senast!

Igår var det söndag och vi hade premiär på ENGELEN. Det var tämligen mycket folk för att vara en söndag... De flesta såg ut att ha roligt.
Jag skapade evenemang på FACEBOOK för varje kväll som vi ska spela och Bonne, min gode vän skrev redan dag två

-"Fan vad jobbig du är! Jag tänker inte delta i detta evenemang!"
Haha... Tack för senast, Bonne!

Inga kommentarer: