torsdag 10 mars 2011

Hemma i hemmet?

Sådär ja, nu börjar det kännas som hemma så smått. Jag har fått in soffor, säng, köksmöbler, TV, Internet... I morgon kommer torktumlaren. Vad jag måste köpa är nu ett soffbord och lite balkongmöbler. Dessutom måste jag köpa ett duschdraperi till badkaret och ett till duschen. Jag tänker mig ett med BAJEN-motiv till badkaret. Det är ju trots allt grönt och vitt där.
Till duschen får jag tänka ut något annat, för där är det lila och grått. Förslag??

Idag åkte jag till Södertälje för POLISEN ringde till mig och berättade att de hade Felicias telefon. Vilken jäkla tur att det finns hyggligt och ärligt folk som lämnar in till polisen! Tack, Hans B för att du gjorde min dotter glad. Jag firade den återvunna telefonen med att köpa takarmaturer och ett par öl. Dugges Stout... har inte druckit dessa förut så det ska bli spännande.

Det är en del grejor man borde ha i en lägenhet som jag helt enkelt inte köpt än, märker jag. Såna där trådkorgar i stativ måste man ha, har jag märkt. Det får bli en tripp till en välsorterad trådkorgs-affär. Det är nog tusen saker till jag måste ha... kommer på allt eftersom.

Nu ska jag chilla lite och kolla TV, om det inte blir XBOX rent av...tjenare!

Inga kommentarer: