söndag 13 mars 2011

Söndag...

och jag är liiiite bakis, misstänker jag. Det har nog att göra med att de envisades med att hälla öl i mitt glas igår. Hängde med Fantastiska Matte på Charles Dickens. Deras ölutbud är inte enormt om man säger. Kilkenny och Brooklyn Lager fick rädda våra torra strupar. Tog en taxi från Medis, inte hem utan mot FASCHING för att fiska upp en kompis och liksom samåka. Men hon hade visst andra planer så jag åkte hem.

Nu väntar jag på barnen som ska komma och bo hos mig hela veckan. Det ska bli kul. Tog ett varv ner till VIVO för att liksom besikta på riktigt. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag gillar den butiken eller inte. Men jag handlade så jag kan fixa käk ikväll till oss i alla fall.

Nu föreslår jag att du tittar på filmen här under.
Så ses vi på MEDIS 18/4....'kej?

Inga kommentarer: