måndag 7 mars 2011

på plats.... typ

Jaha, jag har alltså flyttat in nu.
Ett av problemen jag hade var att jag var tvungen att vara ur huset på måndagen, men fick inte komma in i lägenheten förrän på tisdagen. Det gjorde att jag var tvungen att sätta bohaget i RABALDER-släpet och hyra en bil och köra upp det som inte fick plats till LAGRET. Det var då, på tisdagseftermiddagen jag fick hjälp av Stiff från bandet. Det var tungt att flytta själv. Alla som hade sagt att de skulle hjälpa till hade visst annat, viktigare att göra. Kan inte begära att folk tar ledigt från jobbet för att bära mitt skit, men fan... nån kunde ju väl ha tackat ja? Så här kommer ett litet thank you for nothing.

Men det som har varit värst, tror jag är det faktum att jag inte hade TV eller Internet förrän för nån timme sen. Har haft barnen här, men de har bara kunnat kolla DVD eller vara ute på gården. Vilket är kallt och jävligt... Nu har jag tjackat soffor och TV-apparater åt alla håll och kanter så nu är allt frid och fröjd. Om några dagar kommer alla barnen igen, och då får vi fredagsmysa ordentligt...

förresten fyller både Teresia (lillasyster) och HAMMARBY år idag... Grattis till er båda!

Sweet!

Inga kommentarer: