måndag 28 mars 2011

Iphone4

Jahapp... jag har alltså skaffat mig en sån där IPHONE4. Helt enkelt för att man måste ha en sån. Jag köpte min över nätet från nån web-butik i Portugal. Fick vänta några dagar extra men betalade 1500:- mindre än i Sverige.

En lite lattjo detalj är att i RABALDER har nu alla just den här modellen av telefon. Alla utom Iman som fortfarande kör med två telefoner. Varför har jag ingen aning om.
Jag kan ju konstatera att det är en jäkla lattjo pryl.

Annars då?

Håller på med utvecklingssamtalen nu, och det är ju lite sisådär. Men det är skönt när det är färdigt. I morgon har jag lektioner som vanligt, sen blir det konferens. Efter konferensen har jag några samtal till och efter det blir det en liten tripp till Södermalm och BISHOPS ARMS på Folkungagatan.
Det kommer nämligen lite basister från det fantastiska PRATABAS dit. Bl.a. Marcus från BASSTORE på västkusten. Kul!
Lägger självklart upp nån bild när jag får tillfälle. Har ju en Iphone4 att plåta med.

Dagens youtube får bli basrelaterat...


Fantastiska Jaco med Continuum

Inga kommentarer: