onsdag 30 mars 2011

OT på BA med PB

Igår var det PRATABAS-träff igen på Bishops Arms. Jag skyndade mig till stan efter mina utvecklingssamtal (som verkade vilja hålla på i evigheter) för att möta upp mina fyrsträngade bröder. Det var Marcbass från Basstore, Sunken från Librah, Roland Casselbrant och Janne Hellman från Confident Music Studio.


Marcbass och Sunken....


Rolle visar hur en snigel kan se ut...

Vi pratade om så mycket konstiga saker, gärna samtidigt...skrattade så mycket att jag har nära på träningsverk i magen idag.
Bl.a. så berättade Roland om en snubbe som visst hade för vana att liksom ejakulera i en möbelpolishburk, som sen snubbens morsa hittade och tänkte polera upp killens vardagsrumsbord med. Ja, ni hajjar...

På fredag är det PRATABAS igen, då åker Roland, Sunken, jag och några andra till en kursgård utanför Örebro för att prata bas och ha trevligt.
Rapport därifrån kommer såklart.

Förresten... OT betyder Off Topic, BA betyder Bishops Arms, PB betyder Prata Bas.

Inga kommentarer: