söndag 5 juni 2011

Helgen...

börjar så smått lida mot sitt slut. Länk
Barnen kommer hem från Kålmården där de varit med Marie och hennes kille. Billy ringde i morse och var helt extas för att det fanns livs levande djur där. När jag försökte förklara att det är ju lite av konceptet med en djurpark berättade han att det var ungefär som Madagaskar, fast på riktigt. Skön jävel, det där...

I torsdags råkade jag ramla in på AKKURAT för att kolla in Bonne Löfman och hans polare i TWANG BROTHERS. Bra jäkla sväng!
Igår var jag på ENGELEN för att kolla in kompisarna i NO COMMENTS. Trevligt.

Idag har jag suttit och komponerat en liten låt. Det är bara lite finlir och mix kvar, sen lägger jag väl upp den här. Det är en liten hyllning till Marie... och nån sorts present för att hon stått ut med mig så länge.

Nu blir det vacker basmusik, på en rätt så ful bas...

Inga kommentarer: