torsdag 21 maj 2009

just idag är jag stark....

...just idag mår jag bra....
konstig känsla egentligen. Jag har liksom vant mig vid att gå och vara lite småförbannad på saker och ting och skyller naturligtvis på HAMMARBY...
Skyller på att vi inte gör mål, på att vi släpper in skitmål, på att vi torskar mot brögäng i parti och minut, på att våra hjältar säljs för kaffepengar och på att media, förståsigpåare och ALLA ANDRA har bestämt sig för att BAJEN åker ut iår.
Så vinner vi mot iffiff bara sådär, glad en stund. Men säg den glädje som varar förevigt, Domen föll...CD borta i fem(!!!) matcher...johejdu...dags för tjurkuken igen då...
Men så går Lolo och pangar in bollen mot bepe och vi vinner igen! Andra på rad!!

Som en gammal elev sa:
-It's a good day to be alive, sir...

Gjorde färdigt väggen i hallen- i alla fall gipset...nu ska det bara joxas med spackel och tapet....blirnogbradetdär!

Har börjat på ett till basprojekt förresten...
hittade ju min gamla p-baskropp med början på moddad stallmick...
här ska det fixas till en herrejössespickup och ett BADASS II stall...

bilder kommer senare, tjenare!

Inga kommentarer: