måndag 4 maj 2009

nu är det vår...

...på riktigt alltså.
Ungdomarna har börjat komma in och tjacka discodricka och sån där tramsig lågkaloribärs. Troligen åker vi dit på ett och annat falskleg, men jag kollar nog inte så noga.
man kollar in födelseår, bild...ser att det inte alltid stämmer helt och hållet men va fan, fjunisarna byter ju frilla och piercar hela fejjan i party och minut.

Dom som inte har åldern inne är ju i alla fall inne och snor...men nu såhär efter valborg och helg så finns det inte särskilt mycket kvar att ta. Vi väntar fortfarande på leveranser...

RABALDER...
Tja, det verkar som Stiff har tacklat av vad det gäller boka gig... det blir ju fanimig fler avbokningar än påbokningar nu för tiden. I lördags skulle vi ha lirat, inställt! På fredag skulle det vara gig, inställt! I juni skulle vi spela på Riddarn igen, (gissa vad)...inställt!

Kanske dags att leta upp ett band till..jag måste ju ha gagen och har helt enkelt inte råd med avbokade spelningar.

Hemmaplan...
Ja, här har det varit kalas, minsann...Marie fyllde 37 igår och vi firade i lugn och ro med hennes morsa, två bröder och min syrra och hennes "familj"... difjonas, som han heter i min telefon såg till att inte snacka fotboll alls...undrar just varför?! hehe
NÄr alla hade gått hem satte Marie och jag oss i soffan och korkade upp en flarra vin...trevligt!

BAJEN...
nästa år, då jävlar! Jag har fullt förtroende för Staffan Olsson och Åström...
Staffan kommer in då och då förresten och tjackar ett par flarror Rioja.

tjenare!

Inga kommentarer: