torsdag 14 maj 2009

Liten blir stor...

...Billy fyller 8 bast idag. För honom är det en av årets absolut viktigaste dagar. I morse fick han chokladmousse med vispad grädde och M&M's i ett vinglas. Lyxigt!



Så var det dags för presenterna.... han kastade sig över första paketet....rev upp och hittade ett par snygga shorts/badbrallor. Han la dom åt sidan och siktade på det andra och sista paketet. Det var större och fyrkantigt. Dessutom var det ett hårt paket. Billy slet bort pappret och kastade sig över kartongen som hade innehållit en brödrost. Där i hittade han ett par dojor.

Han kollade på sina presenter och sa försiktigt,
-"vilken god chokladpudding!"

Jag hade så dåligt samvete för att vi inte haft tid/möjlighet att köpa allt han vill ha.

Medan jag var på jobbet passade jag på att smita in och köpa en hjälm åt honom... En sån där som man har när man åker inlines, skateboard eller BMX. En mattsvart, när han fick den blev han lite gladare. Fast det häftigaste tyckte han var nog när han kom hem från plugget och Marie hade monterat ihop en studsmatta på tomten. Han hade fått en egen studsmatta, en tårta och t.o.m småkakor! Jag tänker köpa ett ps2spel till honom också... för jag skulle så gärna vilja ha mitt XBOX ifred.

Maya stack ner till parken häromdan...kollade in gungorna.. de verkar funka!




Kolla in hennes punkiga dojor!
Robin hängde också med...utsvängda jeans och BAJENsmula är nödvändigt om man ska gunga!



tänker inte ens kommentera BAJEN idag...ni får kolla in PANIKBLOGGEN http://looseyourhead.blogspot.com/

om ni vill läsa bittert om BAJEN... han brukar säga det jag tänker...

tjenare!

Inga kommentarer: