tisdag 26 maj 2009

Vissa frågor kräfva svar....



..det är kanske bara jag som har tänkt på det här men va fan skrattar kvinnor runt femtio sådär jäkla tillgjort för? Särskilt åt sånt som det inte finns anledning att skratta åt. Ett exempel:


En dam kommer fram till kassan med en picoloflaska mousserande vin... 25 cl!




allting jag säger är med skämt i röst och glimt i blick


Jag: Oj, ska du ha hela den här?


Hon: Ja, (hehehehehe) nu ska det bli fest! (hehehehe)


Jag: Mmm...men ta det lite försiktigt nu bara.


Hon: (hehehehehe) ja, nej, alltså, (hehehehe) det är till en studentpresent




Detta hade jag för länge sedan räknat ut, eftersom hon bergis inte tänkte sänka den på lunchen. Så varför skrattas det nervöst och tillgjort. Är det för att hon langar? Är det för att hon skäms över att det är tisdag runt lunch? Jag vet inte, och har egentligen inga svar... jag menar, hade hon kommit in och tjackat en BIB så hade hon ju inte betett sig på det här viset.




Man undrar ju...




Förresten råkade jag skruva ihop en FENDER.


Allt som saknas nu är P-bas-pickup och pickguard...

Nu är klockan 23.43 och jag har just slickat på en BOWMORE 15 y/o (Laimrig) och herrejävlariminlillalåda vilken mysig whisky.

derby på Torsdag....

F O R Z A B A J E N

Inga kommentarer: