söndag 31 maj 2009

a good day...

..to be alive...

Jag kom hem igår efter en festivalspelning i Kalmar. Det var med proggbandet BEJERSTRAND BAND. Vi spelade förband till Eldkvarn. På samma festival spelade Hammerfall och Mando Diao. Jag tror att det finns lite skrivet på http://www.ostran.se/ om man pallar kolla in.

Mors dag var igår... trött efter lite för några timmars sömn, fem timmar i varm bil och bara mcdonaldsmat kom jag hem och kunde lämna över morsdagspresenten till Marie. Jag blev ju duktigt fintad av Felicia som sa att Mors Dag var förra veckan så jag rusade till tanterna på parfymerian och tjackade en flaska Laura. Skönt att vara ute i tid, för en gångs skull...

Maya har fem tänder nu, och igår eftermiddag gick vi ut till parken en stund...

jag plåtade en hackspett på vägen hem...mest för att den satt där!så fick jag en bild på min rodedendron (eller hur det stavas)


nu ska jag rodda iordning i köket, för vi får lite folk över för Tarzan fyller lite år idag!

2 kommentarer:

Panik sa...

Grattis i efterskott!

Hasse sa...

C där! C dur! Grattis i efterskott, eller som Bjorn H:son Larsson sa i Göta kanal: Ah, ha den äran då!!!!
Själv firar jag namnsdag idag. Mitt andranamn som aldrig används, men ändå. Det är en stor dag i Rissne må du tro... :)