tisdag 30 november 2010

femtusen?!

Coolt! Jag har i skrivande stund 5007 unika klick på den här sidan.

Håller ju på att fundera ut några legender här i Tumba, för några av er verkar ju vilja läsa om våra lokala hjältar. Ofta är det ju knäppa original, gärna med missbruksproblem och kanske psykiska besvär.
Håller ju också på och berättar lite om hur jag saknar mina barn och hur jag kämpar med att få till lite mer tid med dem.
Håller ju också på att låta er veta hur det ser ut med bostad för mig. Ska iväg om några minuter på visning på en trea i Östra Storvreten.

Håller ju på att prata så smått om BAJEN, och om min musikaliska karriär.

Är det något jag inte pratar om här då.....?
Ja, faktiskt.
Ni måste inte veta allt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul att se att några tittar in och läser. Själv tycker jag fortfarande att det är roligast att folk kommenterar. Bloggat har jag gjort i flera år nu och ibland blir jag så trött på det, men så tar man ett brejk och så kommer man igen...för det är ju så skönt att skriva av sig.

Kram Annica

Anonym sa...

du kan va coolt