fredag 19 november 2010

Hägåreundan!

Jahapp...
Häromdagen hörde en polare av sig via FACEBOOK och ville komma och få en privat visning nu imorgon lördag. Jag sa att det skulle ju kunna gå bra. Igår ringde mäklaren och sa att det kommer ett par och vill ha privat visning redan idag, på fredagen. Jag kunde inte vara hemma så mäklaren fick nycklarna av Marie och körde en visning idag på lunchen. Efter ungefär en halvtimme ville de skriva kontrakt.
Jag och Marie ska ner till mäklarkontoret och krita på i morgon förmiddag. Det ska bli spännande... Fick ut ett hyggligt pris också vilket jag är glad för.
Nu är det bara den där lilla detaljen med var jag ska bo. Vintern närmar sig och jag avskyr att frysa. Jag gissar att det kommer att bli rätt så kallt om jag inte har något hem.
På tal om hem så faxade jag mina uppgifter till BOTKYRKABYGGEN idag. Jag säger det igen....faxade(!) över mina uppgifter.
Det var viktigt att få fram allting i tid för de stänger och bommar igen redan klockan 1300 på fredagar?! Tänkte lite på det när jag stod och slog numret... undrar när jag använde en fax sist? Måste ha varit någon gång parallellt med grungen, alltså mellan 1991-1994. Fantastiskt!
Nu blir det nog en tidig kväll för jag vill vara hyggligt fräsch imorgon.

Just nu lyssnar jag på Pictures of Home - Deep Purple

Inga kommentarer: