onsdag 3 november 2010

det där med Internet....

Alltså, hur fan funkar det här egentligen? Jag läste någonstans att två tredjedelar av alla sökningar på t.ex. GOOGLE är sexrelaterade. Det skulle ju betyda att jag två gånger av tre skriver något av sexuell art i sökfönstret på min startsida, eller hur? Eller så kompenseras mina sökningar som inte är sex-riktade av någon annan som har 100% sex-sökningar.
När Internet var något nytt, något som inte alla hade så var ju sex på nätet något stort, spännande och rent av farligt, tror jag. Det var nog många som blev "internetberoende" när de insåg att de kunde kolla på porr så fort frugan lagt sig. Tämligen gratis! Nu för tiden hör man inte talas om någon internetmissbrukare, eller hur?

Jag minns när jag fick mitt första 14400-modem till min 486'a med 40Mb hårddisk... och några webadresser till sidor där man kunde se Cindy Craaford eller Pamela Anderson nästan nakna!!! Där surfade jag runt och hoppades att ingen skulle inse allt detta fula och snuskiga jag höll på med. Tiderna förändras visst. Nu kan man ju se unga vackra flickor vända ut och in på sig själva för "the kick of it".
Jag klandrar ingen som tittar, inte heller tjejerna som visar upp sig... de får sin bekräftelse och gubbarna får kolla in unga tuttar... alla nöjda.

Varför tar jag upp det här nu?
Jag kollade in min statistik-sida och såg vad ni läsare hade sökt på för att hamna just på min blogg.
Man har sökt på:
Rock n roll
brännvin och rock n roll
hammarby
rabalder
tarzan
björnligan
coverband
bajen

och så det som förvånade mig lite:
galna fester tjejer visar brösten

Alltså, jag ÄLSKAR när tjejer visar tuttarna för bandet så det är inte det....men jag kan inte komma ihåg att jag har skrivit något om det. Kanske har jag det någon gång för länge sen, minnet kanske sviker. Men jag har nog aldrig uppmuntrat till det, varken här eller från scenkanten.
Så jag funderar på vad det där kommer ifrån och vad fan ni söker på egentligen?! haha
Se så... skriv era svar i kommentar-rutan nu.

Magister Tarzan

2 kommentarer:

Casselbrant sa...

Det är något fel på min webbläsare...jag skriver bara in sexrelaterade ord och fraser i sökfönstret...men ändå hamnar jag bara här till sist???

Hasse sa...

Hutten var mäkta stolt när Vickning kom upp som nummer 1 hos google om man sökte på just Vickning. Fast jag undrade förstås varför man skulle behöva googla om man redan visste att vi hette Vickning...