måndag 14 februari 2011

My funny Valentine...

Hade den här dagen kommit i november hade jag nog skrivit något syrligt och tjurigt om att "ingen tycker om mig"...blabla....
Nu infaller den mitt i jäkla skit-februari och jag borde skriva "ingen tycker om mig"... har fått en hälsning via SMS (som jag kom på nu att jag glömde svara på)...Tack, du med!

Jag fick också en uppskattad skjuts till skolan i morse och det skulle ses som en present på alla hjärtans dag. Jag fick också hälsningen att det var istället för att "pussa på tutten" haha...

Kanske är jag omtyckt ändå, kanske är jag uppskattad... Ett ego med ett bekräftelsebehov lika stort som Södertörn har svårt att svara på det. Egentligen struntar jag i den här dagen, och allt vad den innebär. Men lektionerna idag handlade en del om kärleksbudskapen inom den moderna musiken. Jag gissar att min egen passion för musik är ännu större än mitt behov att bli bekräftad.
Nä, jag fick inte pussa på någon tutte idag... trots att jag sa att jag skulle delta i det evenemanget på FACEBOOK. Alltså ljuger jag. Haha...Tro inte på det jag säger får bli dagens sensmoral. Jag lämnar Er idag med Chet Baker...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är nog mer omtyckt än du tror ..

Sonya Marmeládova sa...

Om du struntade i den här dagen skulle du nog inte skriva ett sådant där inlägg, tsk tsk.