onsdag 9 februari 2011

Vem va´re som kasta?

Alltså...
När jag kollar in statistiken för den här bloggen så ser jag vilka sökningar ni gjort för att komma hit. Detta har jag sagt förut så det är ingen hemlis.
Sist var ju det lite förvånande att sexrelaterade sökningar hamnade här på bloggen. Men den här gången måste jag ställa frågan lite mer direkt.
Vem är det som gör Lili och Susie- sökningar VARJE dag och landar på min blogg?

Jag har inget emot de två systrarna, tvärtom. Men jag gjorde ett pyttelitet inlägg 23/11 -08 och det börjar ju kännas som det borde vara färdigläst nu, va? Inte så att jag inte vill att ni ska läsa, men jag tycker ju själv att jag skrivit bättre och mer intressanta saker sen dess.
Om det nu inte är systrarna själva som kör den nya folksporten Googla-dig-själv... I så fall finns det med all säkerhet bättre sidor än den här att använda.
Så nu är jag litet nyfiken.

Vem är det som söker på Lili och Sussie, och hamnar här... minst en gång i veckan, varje vecka?

Man undrar ju helt enkelt

Inga kommentarer: