fredag 22 augusti 2008

Timmar kvar...


och nervositeten och ångesten har morfat till en uppladdning av klass. Självklart har jag fortfarande ingen idé om vad jag ska ha på mig eller vad jag ska säga. Men senaste repet med FACESHIFT kändes riktigt bra. Skönt att det inte är jag som halkar runt bland ackorden längre.


Jag lyckades byta bort dagens jobb med Kerran på bolaget, hon var ändå ledig och har sagt ungefär tusen gånger att hon vill ha fler timmar. Hon säger allting tre-fyra gånger och det är inte det värsta...hon har en väldigt karaktäristisk röst för att vara diplomatisk. Tänk er att knega i samma rum som en extremtjatig vildvittra i klimakteriet. Som dessutom inte har något vettigt att berätta. Jag kan det mesta om hennes utställningskatt, att hon har strul med uppkopplingen, att läraren på hennes yngsta sons skola inte kan ha läst läroplanen. Och Nej....jag har inte frågat om dessa saker.

Fast det är klart...hon är sjysst som byter schema med mig så jag kan dra till REUNION BOTKYRKA i tid.

BAJEN åkte ur cupen mot kåeffeff. Nåja, det är skit att vi inte kan vinna mot Kalmar. Å andra sidan tog det etthundratretton minuter för dom att göra mål på oss. Bara att stämma in i sången..."Vi har aldrig vunnit cupen....aldrig tagit SM-guld...inomhus"
Nu är det bara att ladda infor packet på måndag. Om vi klarar av att lira tvärstopp mot kalmar så borde vi kunna bjuda kvinnomisshandlarna och rattfylleristerna i aik på en rejäl holmgång. Vi får väl se på måndag...
Nä, nu är det frulle!
tjenare

Inga kommentarer: