fredag 1 augusti 2008

Lattjo start

Jag har länge funderat på att börja blogga. Mest för att det som händer mig både på bolaget och med bandet nog skulle få andra på bra humör om jag berättar om det.

Alltså. Trettiofem bast, fyrabarnsfarsa med både hjärta och själ i BAJEN. Jobbar på Systembolaget i Tumba sen några år och spelar bas och sjunger i coverbandet RABALDER.

Jag bor i ett litet, fint hus i Tumba. Naturligtvis grönt och vitt. Jag odlar vindruvor själv... konstigt egentligen men det är ju skitsvårt att odla bärs och whiskey.

Har varit ihop med min Marie i sisådär 17 år nu. Barnen är av blandad sort mellan nio år och några veckor.

Idag kommer det inte att bli så mycket mer eftersom jag har varit ledig från bolaget, har inga gig och vad det gäller bärs så fanns det bara en Zeunerts Merke hemma.

I morgon blir det jobbet, på söndag blir det match med lite tur...

tjena!

Inga kommentarer: