lördag 10 oktober 2009

En hyllningssång...

...till en farbror som jag nu inser att jag saknat mer än jag trodde. Jag har inte hans nummer så jag kan inte ringa honom. Självklart har jag hans emailadress och polare som har hans nummer så jag skulle ju kunna få tag på honom egentligen. OM jag vill. Grejen är att jag vill, men det har inte bilvit av ännu. Som en sorts "en-grej-att-lägga-på-att-göra-listan"

Mannen jag snackar om är basist, kompositör, flyttgubbe, kåsör och bloggör. Han syns här då coh då i form av kommentar bakom något av mina inlägg. Tyvärr verkar det som han slutade skriva själv....synd för få har så vettiga saker att komma med nu för tiden.
NU har han äntligen fått tummen ur och kladdat in TVÅ (!!!) inlägg på blog.rabaldermusik.se
Så polaren i Tumba vill lyfta på hatten och säga:
Hasse Dahlgren! we salute you!

1 kommentar:

Hasse sa...

nu blir man ju nästan lite tårögd ju...TACK! :)