torsdag 15 oktober 2009

Spotta i tassen och hugg i...

Jag råkade skicka in en ansökan på ett litet jobb i tisdags, igår ringde dom och ville att jag ska komma in på fredag. Här gåre undan, vill jag lova.
Jag har dessutom gjort en hel del arbete uppe på musikhuset. Sett över några trumset och joxat med lite PA och sånt.

http://www.musikhusetlagret.se

Jobbet ja, jag sökte jobb som mötesbokare på Increasell. Man tyckte att det var en kanonidé att jag spelade i coverband, för scenvanans skull. Dessutom skulle jag ju vara borta på fredagseftermiddagarna ibland, och på så sätt ge andra chansen att jobba då.
På bolaget har det tydligen kommit en ny chef, som heter Stefan. Får träffa honom i morgon och lämnar såklart rapport om arbetssituationen på glasbanken.

Charlie Davis i bilolycka...hemskt! Det enda man får se som tur i allt det där hemska är väl att han har lämnat tillbaka BAJENtröjan och är någon annans problem just nu.

Svenska landslaget....jag sa ju det!

just nu lyssnar jag på Bob Marley, det borde du också göra

Inga kommentarer: