söndag 25 oktober 2009

Skit i tabellen....

BAJEN är bäst ändå!
Hammarby kommer att få möta lag som Ängelholm, Ljungskile, Landskrona och Väsby... nåja, dessa klubbar med sina små arenor blir ju överlyckliga nu när BAJEN FANS intar de små städerna. I vissa fall blir det väl så att vi förbubblar invånarantalet under timmarna vi är i byn. Ljungskiles arena (hehehe) heter Starke Arvid och är några brädor staplade på varandra runt en lerpöl. Nu har jag itne varit på så många idrottsplatser i superettan, men jag har varit på Pekings hemmaplan. Lite gullig sådär...
Matchen spelades på ett regngrått Råsunda, jag var inte där. Såhär efteråt känns det rätt så skönt att inte ha varit på plats. Medgångare? Ja, kanske... Fast jag är ju inte mindre Hammarbyare imorgon eller om tre år, eller om tjugo år...
Tur att BAJEN är bäst i bandyn i alla fall...
Fick en beställning på att bygga en HPD åt en kille på musikhuset. Vi kom överrens om en P-kropp, lönnhals, Gotoh mekanik, och punkig lack. Han är helt såld på sån där "surfpunk" och jag har en rätt bra uppfattning om vad som gäller. Bilder kommer såklart!
Ska fundera ut något roligare att skriva om när jag blir på lite bättre humör...
tackochförlåt!
/Tarzan

Inga kommentarer: